torsdag 18 mars 2010

Wohoo great en uppdatering!

Den här bloggen är ju sorgligast ever. Hur ofta uppdaterar jag? En gang i manaden högst. Sa sämst. Nu har jag inte ens den bokstaven med en rund ring ovanför sa det blir ju bara mer irriterande.

Idag har jag redan hunnit tappa bort 2 katter, fa fetaste skadan pa benet, dricka en kopp kaffe, planera mitt liv, skriva mail och insett att vädret är kalasfint och jättevarmt, 15 grader enligt osäkra källor... borde ta kameran och ut och fota. Borde och borde, jag vill snarare. We'll see.

Är i zürich förresten (IGEN) för dom som inte är uppdaterade pa det omradet. Stannar här i en manad igen och har redan spenderat 2 av dessa veckor här. Sanna kom ner helt oväntat ocksa, livet stekte.

Har blivit fragad att vara hundvakt i 6 dagar nästa vecka at en engelsk bulldogg pa 10 manader. Vet inte riktigt hur det skulle ga till med tva katter i huset :P Synd, hade varit mysigt...

Inga kommentarer: