fredag 19 mars 2010

Wawawiwa!

Oj vad jag skulle vilja svära här, svära över hur otroligt sjukt härligt väder vi har idag! Satt nere pa stan pa en parkbänk och spanade människor hur länge som helst, men det häftiga slutar inte där (häftigt?), jag hade bara fötter i loafers och var tvungen att ta av mig jackan och satt i skjorta och njöt. Blir inte häftigare än sa 19 mars 2010. Folk snackar till och med om 19+ gradigt... vad vet jag, varmt var det iallafall. Försökte finna fotoinspiration ocksa men det blev det inte mycket av.

Man hade ju kunnat passa pa att fa lite färg pa min mjällvita kropp, eller atminstone ansiktet, men sant haller jag inte pa med. För otalig. Tacka vet jag brun utan sol eller solarium där man blir brun efter 5 minuter, mer orkar jag inte ligga still.

Min rastlöshet har förresten natt nya höjder, jag kan inte ens se en 1 1/2h film längre utan att det börjar krypa i benen och jag börjar pyssla med diverse andra saker.

En annan inflikning: perfekt väder att springa i! (MENTAL NOTE to maja: DO IT!!)

Inga kommentarer: