onsdag 24 mars 2010

Hög dos av njutning.

Ah vad jag älskar att fotografera! Det pirrar i kroppen av härlighet.

20+ grader idag och helt fantastiskt väder. Gick i parkerna och längs sjön där folk festade loss i bikini och shorts (kändes lite väl överdrivet men jaja, kids...). Lukten av sommar och gräs (röka-pa-gräs alltsa) lag i luften. Jag har fotat och strosat sa mina fötter är alldelens fulla av skavsar, jeej. Försökte hitta plaster här hemma imorse men hittade inga nagonstans trots att jag för bara nagon vecka sen sag ett FULLT paket. Funderade pa att stoppa skorna fulla i toapapper och ha det som en alternativ lösning men valde att skippa den historian, kunde ju ha blivit en skojig syn när rosa toapapper började sticka ut ur loaferserna.

Njutardag!

Igar noppade jag ögonbrynen, vilket alltid blir en stor fest. Jag glömmer ofta av hur viktigt det är med noppade ögonbryn (blabla "viktigt" vet jag väl inte men tydligen (bevisligen) blir man snyggare) och förvanas alltid varje gang jag tar mig tid att rycka och slita i dom där sma haren (det gör ju sa jävla ont sa man drar sig ju verkligen in i det sista). Man blir ju som en ny människa! Hej, jag fick ett ansikte liksom. Buske bort och hej jag kan se mig själv i spegeln igen. Tjoho. Känner ni nagon mer människa som kan skriva ihop radvis med meningar om ögonbrynsnoppning?!

Ps. mobilen viskade i mitt öra att det vankas mumsig mat ikväll, awesomeness! Själv försökte jag ta tag i mina matlagningskunskaper igar och laga oss en festmaltid. Det gick sadär... jag har helt tappat min kunskap om mat. Jag gick in i affären och blev staendes, jag tittade runt i butiken och undrade VAD kan man laga av allt det här och stoppade i ett paket pasta och en pesto i korgen. Jaja, stackaren ville uppmuntra mig ända och sa att det var gott ända... hum, jaja, snällt i alla fall. JAG FÖRSÖKTE OK!? Jag har blivit sa bortskämd med god mat att jag helt har lagt mig själv pa hyllan. Det badar inte gott.

Inga kommentarer: