fredag 19 mars 2010

1/2 inlägget bestar av nagelsnack.

Lagade en smaskig tonfisksallad bestaende av tomat, lök och eh ja, tonfisk. Das war alles liksom. Man tager vad man haver sa kajsa varg. Sen har jag fönat haret ocksa. HAH mitt liv är sa fullt med planer att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Malat naglarna har jag gjort ocksa, de sag ju rent ut sagt förjävliga ut sen förra helgen (ooops det är redan fredag igen, hööhö, tur att man inte har nagon image att tänka pa). Nytt nagellack och fräscht . Funderade pa svart eller rött et tag men kom pa att jag ska vara barnvakt imorn och man vill ju representera sig bra liksom. Blev genomskinligt/vitt, sa nu är ni uppdaterade pa nagelfronten, nagot som jag har märkt att jag ofta gör pa min blogg, uppdaterar er om hur äckliga mina naglar är och sedan hur fräscha de blir... jag är konstig.

Inga kommentarer: