fredag 22 januari 2010

Mmmmm... love it.

Yey. Zürich är sig likt! Igår hade vi +7 grader, solsken och uteserveringar var öppna - GALET! Slappade ganska mycket igår och tog mig samman vid något klockslag och gick ner mot stan för att avnjuta Bahnhofstrasse och affärerna, lika fantastiskt som vanligt. Åh underbara stad!! Shoppade absolut ingenting, jo en flaska vatten, annars höll jag hårt i pengarna (TROTS Zaras helt vansinniga rea!). Käkade asgod kvällsmiddag och såg Paranormal Activity på kvällen... en del sjuka scener i den men kände inte riktigt som de tog i ordentligt med sjuka saker, hade velat ha lite mer galenskaper.

Staden är inte detsamma utan Sanna har jag dock konstaterat... tur att hon kommer hit nästa helg, jag förutspår (arbeta ska vi göra visserligen) vilda nätter och underbara dagar, kan knappt bärga mig!

Inga kommentarer: