söndag 10 januari 2010

Hej.

Det blev faktiskt en härlig hemmakväll. Nedbäddad i sängen med Sexandthecity-filmen i macen... herregud vilken fröjd den filmen är för ögat. Patricia Field säger jag bara.

Nåväl: Ny dag, söndag tydligen. Spelar mig ingen roll, ingen dag har något namn längre. Varje dag är en kvalitetstid-för-Maja-dag. Igår var jag aktiv och fotade och sydde en tröja. Vad ska jag göra idag? Funderar på att sy en till tröja. Bara att tuta och köra när man ändå har bensin i bilen så att säga. Tror jag uppfann ett nytt ordspråk där.

Saknar frugan Smartensson helt kopiöst mycket. Går liksom inte ens att försöka förklara, och då är det illa. Resan till zürich är bokad mellan 20januari-7februari. Som jag sa till Sanna: jag vill höra din skånska bräka i zürich. Och det vill jag. Jag har inte saknat något på så länge som Sannas skånska, ååhhh den lilla guldtotten!

Inga kommentarer: