tisdag 15 december 2009

I'm ALIVE!

Haha, bloggen har hamnat ganska mycket i skymundan. Händer för mycket just nu, det ska jobbas, packas, jag blev sjuk häromdagen med en passande feber mitt i händelsernas centrum (nu när vi äntligen har fyra dagar ledigt), vi umgås, packar, jobbar, sliter, slänger, flänger, skickar paket, städar, tvättar och imorgon åker vi på skidresa/semester onsdag-torsdag till Davos. Mmm tur att jag känner mig på topp då... nooooot, känns som om kroppen blivit manglad och har ni någonsin hostat så mycket så att ni fått träningsvärk i magen i flera dagar?! Det har jag kan jag tala om för er...

Jaja, prima ballerina, smile and wave som jag brukar säga, bara att le och köra sitt race. Ingen idé att gråta över spilld mjölk. Det blir nog bra det här... hörs om någon vecka eller så ;)

Inga kommentarer: