onsdag 2 december 2009

Godmorgon.

Kaffe! Har hostat så fruktansvärt mycket igårkväll, inatt och imorse. Precis när jag trodde att min hosta jag haft i någon månad höll på att gå bort så kommer en helt annan version och tar över. Så sjukt tröttsamt. Ja, så nu dricker jag kaffe för att försöka vakna upp.

Catering-tanten ringde mig 10.45 idag och sa att jag inte behöver komma in 12.00 utan 13.30. Jag blev genast på bra humör. Så idag har jag en ganska så bra dag. Goda nyheter gör att man blir glad. Nu ska jag fånga dagen som jag säger alltför ofta.

Imorgon ska det tydligen bli den värsta dagen någonsin har vi fått reda på. Vi jobbar med catering alltså. Hela dagen och det kommer vara kaos av värsta slaget. Fyfan. Jag förväntar mig det värsta och blir kanske glatt överraskad när det visar sig att det kanske inte blir så hemskt.

Hejsvej.

Inga kommentarer: