måndag 23 november 2009

Nattankar igen... sigh.

Mm, nu ligger jag här igen. Det är för sent, jag vet. Men som sagt, jag och nätter, det är ju en kärlekshistoria för sig.

Längtar hem. Jättekonstig känsla eftersom jag normalt trivs jättebra här i zürich men det känns som om jag börjar tröttna här. Man känner igen folk överallt, vare sig man bara går på tramet eller är på en klubb... alltså inte alls som i Leksand, HAHA. Nej, inte blir det Leksand någon längre tid inte... får se om jag blir sugen på att studera, känns som att det redan är bestämt av min omgivning men jag är fortfarande inte sugen på universitet för fem öre.

Jaja, universitet eller inte, nu borde jag ta och sova... man vet ju aldrig när folk ringer på morgnarna och undrar om man kan "jobba idag". Det är ju också en ganska så irriterande sak, att inte ha några som helst rutiner, nog för att jag är väldigt spontan och gillar när det händer lite olika saker men det får vara någon måtta på det roliga. Godnatt ciaociao.

Inga kommentarer: