måndag 30 november 2009

Ledig måndag och jag ska dra med Sanna på Kunsthaus!

Crazy me, jag ska ta med Sanna på Kunsthaus idag, jag och Kunsthaus ska ta hennes Kunsthaus-oskuld... uppdaterar om hur det gick.

Skulle egentligen åka till Alpamare - äventyrsbad, men vaknade 10.30 av att min telefon ringde och vi hade inte hört Sannas mobil som tydligen låg ute i vardagsrummet och skulle ringt 7.45... eller skulle och skulle, det gjorde den väl också men några som "skulle" var jag och Sanna, vi SKULLE ha gått upp då och inte 10.30... vi insåg att det var försent att åka då eftersom båda har andra planer senare i eftermiddag och stället ligger en bit bort. Jag gick i alla fall inte upp 10.30...

Menmen, nu är det mysstund ett tag och njuta av en ledig dag och Kunsthaus, imorgon är det jobb och sedan slita resten av veckan. Ledig på fredag då vi är inbjudna att ha ett bord på Chic-festen på Kaufleuten, festen är ett faktum.

Inga kommentarer: