torsdag 15 oktober 2009

Löparbyxor!

Yeah och åter yeah! Igår skulle jag och Sanna ut på äventyr, åka till en billig mataffär fem minuter bort med buss. Vi tappade bort oss i området och fann en outletbutik. Jag kände att det här kan bli hur bra som helst, eller asdåligt, men jag prompade på att vi skulle gå in och där fann vi Nirvana typ... märkeskrämer, schampon, hårinpackningar, nagellack och smink, sportmärkeskläder och så vidare och så vidare! Jag köpte äntligen en ny hårborste (har haft samma avbrutna i ganska för många år), skitbra ansiktstvätt, skitbra schampon och balsam samt en inpackning som också ska vara ganska skitbra. MEN det bästa av allt, där går vi, och helt plötsligt uppenbarar sig en härlig syn. Ett par löparbyxor från Puma för 19CHF (= ca 140:-).

Dom är helt underbara. Sprang med dom igår kväll och idag och det är runt 4 grader ute och jag fryser inte för fem öre. Dom är underbart sköna och jag känner mig som en gymnast i dom! FANTASTISKT KÖP alltså...

Inga kommentarer: