fredag 9 oktober 2009

Borttappad nyckel samt nyfunnen klubb

Min hemnyckel har varit "borta" i 24 timmar och lite mer. Paniken stod mig i halsen, överdrift eftersom jag visste att den var någonstans i lägenheten. 63kvm som den lilla jäkeln kunde gömma sig på. Jag hade letat i varje väska, varje sko, varje bord, varje stol, ÖVERALLT! Idag letade jag återigen efter nyckeln i en väska och där låg den, bara sådär, fast jag har kollat supernoga! Galet.

Helt galet var det också att Sanna och jag hittade en ny klubb igår som hade ett helt gäng med DJs och helt plötsligt var jag också electro-frälst, samt frälst över att ha hittat stället i zürich där alla "snygga" (ja, bäst hittils) schweizare gömde sig. Sen var jag ganska så irriterad när den 10-onde killen kommer fram till mig och säger att "DU BIST SO GROSSE!" - du är så jättefruktansvärtheltsjukt lång betyder det. Sen fick jag höra att jag måste sträcka på mig också, så det ska jag börja göra nu, så blir jag ännu längre. Love it.

Inga kommentarer: