fredag 25 september 2009

Sexig hemmafru på hög nivå.

Godmorgon...

Ser ut som... ja, jag vet inte ens vad jag ska kalla det. Jag har förlorat all min värdighet.

Lyckades äntligen ta mig upp ur sängen 11.20 och möttes av synen Sanna stryker. Chocken var alltför stor vid denna tidiga morgon. Tog därför på mig mina snyggaste kläder (se ovan) och samlade ihop min tvätt för att äntligen återfå lite rena svarta jeans. Bad en snabb bön om att ingen granne (har inte kollat in hela grann-utbudet än, så det skulle inte förvåna mig om en granne var assnygg och kom ner till källaren precis när jag står där i mina shorts och en skogsgrön t-shirt size "way-too-big" och graciöst tryckte in mina skitiga kläder i tvättmaskinen med håret (se ovan) stående åt alla håll och absolut noll smink) skulle komma ner samtidigt som mig.

Nu har jag pratat med mamma, druckit min kopp kaffe och äntligen blivit en människa. Dags för dusch och ta tag i livet. Älska denna dag!

Köpte två nya klänningar igår också, en av dom ska sportas på stan idag!

Inga kommentarer: