fredag 18 september 2009

Sanna ligger och sover sött, jag ser dålig tv på sämsta sändningstid.

Tittar på ett sjukt dåligt program på tvn. Men det är tyvärr bara det programmet som man kan ställa in engelskt tal på (det finns en sån knapp på dosan och vissa program sänds med två språkvalmöjligheter: engelska el. tyska, det händer ungefär en gång i veckan, bäst att passa på alltså!). Sanna ligger och sover sen mer än en timme tillbaka. Jag har gjort ansiktsmask igen, färgat håret, målat naglar, lagat ett par byxor, lagat duschdraperiet (som jag häromveckan slet sönder när jag höll på att ramla och slå ihjäl mig i badkaret, så jäkla typiskt mig), tvättat och hängt kläder. Och då kom vi hem klockan 20.45! EFFEKTIVITET PÅ GANSKA SÅ HÖG NIVÅ!

Great!

Imorgon ska vi tydligen ha någon slags inflyttningsfest. Det kan hända att det blir en kille och några tjejer. Meeeen vi får återkomma med det... annars är jag sjukt ledig imorn och så otroligt nöjd med det. Det här går ju bra ju, med jobb och så, rätt så nöjd med dagens läge.

THANK GOD IT'S FRIDAY!

Inga kommentarer: