söndag 20 september 2009

Lite kvällssvammel.

Livsfarliga 13cm klackar.

Är sjukt uttråkad. Har egentligen inte sovit mycket alls den här helgen (sammanlagt 8 timmar tror jag) så jag är ju väldigt trött egentligen men det hindrar inte mig från att avnjuta en kväll i mitt egna sällskap. Sanna gick och la sig för ett tag sen och jag har sagt det förrut, men det är så skönt att få vara lite ensam (tycker nog Sanna med just nu med tanke på att när jag sover i sängen så tar jag upp minst 2/3, att hon inte kastar ut mig!)... funderar på att ta ett bad kanske... eller noppa lite ögonbryn, haha.

Chattade med en gammal flamma här i zürich, han tyckte att ett bad lät som en bra ide... en annan kul ide var att han skulle komma hit och joina mig, det förslaget avböjde jag. Synd kan tyckas, eller inte? Äh, njuta av ensamheten var det... amen jovisst... det här är ju underbart kul... Varför inte bara gå och lägga sig? (Nej för ångesten över hur jobbigt det kommer vara är för stor, jag är för trött för att kunna somna just nu, att lägga sig skulle innebära någon timmes vridande och vändande samt svettigt/kallt/varmt/fryser/kallt/svettas...

Det blir nog ett bad nu.

Inga kommentarer: