fredag 18 september 2009

Every day is a new day, men idag tänker jag bara tillbaka lite... bara lite...

Emma, syster, kanske kommer på besök i december! Så jäkla långt dit bara, men kul att någon vill hälsa på mig och inte vilken någon som helst! Det blir nog fantastiskt roligt tror jag. Jag får fråga mamma och pappa vilka sevärdigheter (förrutom alla fantastiska klubbar) jag ska visa henne. Den här gången kanske jag ska vara förberedd på besök och faktiskt ha några kort i bakfickan.

Nej nu ligger jag fortfarande här och degar på "Schäfslongen" som Sanna så fint kallade det. HAHAHAH skrattade jag henne rått i ansiktet, "Ammmeeeeh, det heter ju Schäslong". Sen hur man stavar det, det är en annan femma.

Hehe, schäfslongen. Den tösen har gett mig många goda skratt i livet, eller i alla fall det senaste året.

Jag kommer ihåg första gången jag träffade Sanna. Då hade hon inte riktigt samma klockrenhet när det kommer till att göra ett bra första intryck som hon nu har... men tur att jag är seg och har lätt för att ändra mina åsikter och att Sanna äntligen insåg vilken häftig och cool brüd hon hade träffat!

/coola brüden

Inga kommentarer: