måndag 21 september 2009

Dagen när jag såg misshandlad ut samt allt bara var fel.

Allt är bara fel idag. Sanna jobbar ikväll så jag är helt ensam och uttråkad. Så sugen på att göra något kreativt men jag får inte tummen ur...

Satt på tramet hem ifrån stan, ensam, utan ipod, utan bok, trött, ont som jag vet inte vad i mitt öga, Mr Billig-Parfym satt bredvid mig och senare steg Mrs Dålig-Andedräkt på och satte sig såklart bredvid mig. Så sugen på att laga god mat... det finns inte i sikte i detta hus. SÅ JÄKLA TRÅKIGT HUMÖR!!!!

Och om ögat: häromdagen fick jag en vagel på insidan av ögonlocket, det här har utvecklat sig till att jag är svullen under hela ögat och har konstant smärta samt otrolig smärta så fort jag blundar. Detta bidrar inte till något gladare humör... eller till något snyggare utseende. Fast det hindrade inte den assnygga, långa, mörkhåriga mannen utanför tramet att flörta utan skam. Eller killen som jobbade på Coop ;) Hehehe... det är sånt man får tänka på när man är ENSAM och uttråkad i den TOMMA lägenheten...

... jag får helt enkelt acceptera att detta inte är någon bra dag. Funderar på en tur till Migros och köpa något ätbart. RIKTIG mat kanske? 

Inga kommentarer: