onsdag 19 augusti 2009

Vad som hände exakt en sekund efter att jag publicerat förra inlägget:

Det känns som att jag ska kräkas rätt ut.

Jag ligger i min säng med datorn framför mig, på mig har jag en kort kjol som har åkt upp lite. Helt plötsligt ser jag något i ögonvrån så jag tittar dit. Utanför mitt fönster går någon förbi i en ljus jacka. Det ska tilläggas att mina fönster inte vätter ut som gatan utan är på baksidan i trädgården där INGEN förrutom vi har något att göra... FYFAN! Jag är panikslagen. Ingen annan förrutom jag är hemma i huset och Luna... eh...

Jag hade gardinerna undandragna, fönsterna öppna... fyfan vad äckligt, ljust i rummet och mörkt utanför, dom ser in jag ser inte ut. Jag kräks...

Så jag satte mig panikslaget upp i sängen och försökte titta ut samtidigt som jag försökte i panik lista ut vad fan jag ska göra... skuttar ur sängen och drar snabbt för gardinerna och stänger fönstrerna. Sen gick jag upp och hämtade Luna och larmade hela huset... fyfan vad illa jag mår... INGEN ÄR INNE PÅ SKYPE HELLER!!! Guuud.

Inga kommentarer: