torsdag 20 augusti 2009

Summan av kardemumman...

Usch jag mår illa. Är inte riktigt tillfreds med den här fönstertittar-historien... det känns faktiskt förjävligt. Men inte ska man spilla tid på att fundera på sådana konstigheter. Men den där tittaren är ju knäpp om han inte kommer tillbaka tänker jag. Alltså, det låg ju faktiskt en blond tjej i en säng med kortkort... så därför är jag lite orolig, han borde (rent teoretiskt) komma tillbaka. Återigen, han borde ju ha varit ganska nöjd med gårkvällens fönstertittning. Det kunde ju lika gärna ha legat en gammal rynkig tant där jag nu låg. Inte för att sätta mig själv på höga hästar men jag måste väl vara mer intressant än en rynkig tant? Beror väl på vad han tänder på visserligen, man vet ju aldrig nuförtiden...

Summan av kardemumman: jag ligger inte säkert så att säga (om vi nu antar att han var nöjd med besöket och tyckte att synen var trevligare än en gammal tant... så att säga).

Inga kommentarer: