söndag 23 augusti 2009

Nu tänkte jag lägga lite tid på att förklara vad som mini-videon visar...

Synd att videon blev i så litet format när jag laddade upp den här. Men man får ha fantasi och låtsas att man ser att det står:

"When I say jump, you say how high"

... i början på filmen. Sen får man ha ytterligare fantasi och låtsas att man kan urskilja den lilla skuttande figuren som råkar vara min syster. Som för övrigt, vilket ni kan se (låtsas se), är en ypperlig skuttare.

Själv ligger jag i min säng (ungefär i samma, nej, exakt i samma position som jag låg när äckelgubben gick förbi fönstret, men nu utmanar jag ödet lite till och har bara underkläder på mig... satsar man inget får man inget som jag brukar säga) och har fnipplat med filmen som jag la upp och inte gjort så mycket mer.

På tisdag morgon kommer Sanna och ska bo här i min lägenhet hos familjen tills vi får flytta in i våran nya lägenhet! Vi flyttar in den 31 augusti! Känns super!

Inga kommentarer: