lördag 22 augusti 2009

Kära Tomten... kom lite tidigare i år...


Hmm... såg en sida där dom säljer "I.D Bare Minerals" till ett minst sagt överkomligt pris.

Hela kitet är värt 2200:- men kostar 899:-... mitt ansikte skulle behöva detta. Jag som i princip aldrig någonsin (förrutom den gången när jag fick Make Up Store presentkort av min bror) köper BRA smink. Jag som verkligen har en as-hud och skulle behöva det... fast i dessa tider... (hyrahyrahyramatmathyrahyrapartyhyrahyra) Och erbjudandet gäller bara augusti ut... STRESS.

"Get Started-kit

 

Kittet innehåller 2 foundation, en mineral veil, ett solpuder/ögonskugga, en primer, en flawles face borste, en kabukkuborste och en concealer borste. Som en extra bonus medföljer en DVD med instruktioner om hur du använder produkter från id bare Minerals. Mycket prisvärt."

Inga kommentarer: