måndag 24 augusti 2009

Först skulle jag ha velat reda ut vad värnplikt är för något innan jag svamlar, men ändå:

Mamma skrev ett mail om att jag fått ett brev på posten med en förfrågan om att göra värnplikten i falun under några månader... "Värnplikten?" Undrade jag och tänkte på en gång på armén. Jag har inte en susning vad värnplikten är för något men det kanske har att göra med armén? Då tänker jag såhär, varken jag själv eller någon annan i min omgivning skulle väl ändå kunna se mig i något arméeiskt sammanhang?! 

Eller? Det kanske bor en liten soldat någonstans i min kropp, bortom alla klackar. 

Nej, jag tror jag håller mig till planen för 2010:
INGA PLANER ALLS = fri att göra exakt vad jag vill! Så kom igen, ge mig några bra förslag på vad jag kan göra...

1 kommentar:

rikauteliggare sa...

tack snälla :)
haha jag vet inte heller varför hon kasta in den kommentaren där, som att jag skulle gå in och läsa hennes blogg då? :/