tisdag 18 augusti 2009

80:- plus i kassan, ett kap och en dusch ute...

Herreminje. Klockan är snart halv nio, temperaturen ute är 30+. Svettmaja svettas. Jag tog en tur ner på stan, gick till tyskakursen (som jag inte har längre) och fick 80CHF (560:-) för sveda och värk (nedå, men två inställda lektioner)... smög in på Zara (ja jag vet inget mer shoppande) och råkade hitta en klänning som jag tittat på tidigare på Zara, NU på rea och endast 19CHF (135:-)... och den har kostat typ 500:-... så jag slog till. Faen en klänning kan jag väl få köpa innan jag börjar mitt misserabla liv utan lyx så långt ögat når. Och vilket kap sen... kan visa upp mig lite om ni vill.

Och på tal om att visa upp sig. Efter min svettiga tur i stan så tog jag på mig bikinin och duschade ute i vattenslangen (familjen är inte hemma, annars vore det ju rätt så skoj att jag stod och duschade i vattenslangen medan dom satt uppe på terrassen och åt). Så jag stod där och åmade mig och smörjde in mig i babyolja och dansade sexigt medan vattnet strilade nedför min kropp... eh nej, men det hade också varit kul. Men trädgårdsmästaren som jobbade i huset nedanför fick sig säkert en trevlig avslutning på kvällen ändå, dock väldigt oskyldigt utan åmande och babyolja.

Så kan man ju avslutningsvis fråga sig VARFÖR jag valde att duscha ute... det har jag tyvärr inget svar på. Om jag skulle tvinga ur mig själv ett svar så blir det nog "exotiskt". Haha, ja man får inte roligare än man gör sig. 

Nu tänkte jag laga riktig mat. Bilder kommer. Jag ska nämligen bli bra på att lägga upp bilder. Alltid samma visa och samma löften, aldrig någon förbättring, ja, det låter som Maja Hård.

Inga kommentarer: