onsdag 8 juli 2009

Viscose-Maja

Herregud, hur kan en människa äga så många Viscose-plagg!? Vet ni hur tyngt det materialet är? Galet tungt. Inte okej. 

Jag har alltså börjat plocka ihop mitt liv. Känns rätt okej faktiskt, trodde jag skulle gråta av trötthet och uttråkad-het men inte då, känns rätt kul faktiskt. Har börjat med packningen av alla kläder som jag inte har lämnat i nya lägenheten, funderar på hur jag tänkte här... om jag inte hade haft den nya lägenheten och om jag skulle behövt åka hem från zürich för evigt, hur tänkte jag då?! Hur tänkte jag med alla kilovis med skor och kläder (samt massa annat skit) som jag lyckats samla på mig under knappt ett år?! Och lyssnar man på mammas förmaningar? Neeeeeejdå. 

Och så har jag Luna som sällskap här, flåsandes i örat just nu... hon hjälper till och äter upp diverse spindlar på mitt golv, tackar för den.

Nu fortsätter jag.

Inga kommentarer: