tisdag 14 juli 2009

Leksand09

Ja vilken heldag i leksand city. Eh. Var inne på banken och skulle fixa ett nytt leg eftersom mitt förra tydligen gick ut i december 2008, varken jag eller vakter har reagerat på det. Så jag fick först gå till Silja Bild och ta idolbilder på mig själv. Har 7 st kvar så det är bara att be om ett så kan ni få ett signerat och t.o.m med en kyssmun på. Den ni!

Sen gick jag till banken och fixade ett nytt leg på ett kick. Hoppas jag inte blir nekad inträde längre p.g.a leget, vilket jag blev en gång av mitt förra men det är en annan historia.

Nu ska vi ha middag med två par och sen så ska jag ut på spontandrink och superfest!!! JAAA! Ehhh neeeeej. Det ska jag inte, men jag önskar. Känner att det börjar bli lite svårt att andas här. Snart dags att röra på sig någonstans. Känner mig supertrött hela tiden men ändå nervös och stressad. Hade varit skönt att skippa verkligheten ett tag till där borta i zürich men någon måste ju ta hand om mamma och pappa också. Jaja, ska inte sitta här och svämma över. Bättre jag gör något mer nyttigt som att TRÅKA IHJÄL MIG eller läsa en tidning kanske, fast det är ju samma sak. Borde dock packa upp min resväska och kolla igenom alla saker jag har här i sverige, kanske hittar något intressant.

Inga kommentarer: