onsdag 1 juli 2009

Kort och koncist.

Stressstresspresspress. Jag är världens sämsta dotter och syster. Vän och så vidare. Jag är sämst helt enkelt. Har inte pratat med mamma och pappa på år och dar. Orkar liksom inte behöva prata om hur det går med jobbsökande. Mår konstant illa, huvudvärk och otroligt stressad. Lägenheten är påskriven men har jag något jobb? Jo förresten det har jag, 28 augusti och 2 september har jag cateringjobb här i zürich, känns ju bra att ha åtminstone två jobbdagar inbokade. Haha, ha-ha, äh går inte ens att skratta åt mitt försök till skämt, inte i den här situationen.

Kräkkräkkräk. Snälla förlåt mig mina när och kära. Jag undrar bara hur det här ska gå...? 

Idag har jag försökt (mellan jobbvarven) att försöka hitta något jobb. Har besökt en halv miljard (känns det som) jobbsidor här i schweiz, skickat något CV och brev hit och dit. Bland annat Lidl, känns ju otroligt stekigt, NOT. Jag har aldrig någonsin satt min fot på Lidl... men man är inte bättre än att man kan ändra sig. Fasen.

Jag kanske ska snabbskypa mamma nu. Puss

Inga kommentarer: