måndag 6 juli 2009

Das wohnung.

Det sticker i kroppen. Det pirrar i magen. Vi ska flytta in i vår lägenhet, den bästa känslan någonsin, hade varit så mycket skönare om jag hade haft ett jobb. Känns inte helt ok men ändå... det kommer ju gå på något vis. Första hyran klarar jag i alla fall ;D

Ska mata barnen med fiskpinnar, potatis och spenat ikväll. Mumma på det. Det brukar vi ju liksom aldrig annars äta (ironi). Men jag har noll procent fantasi kvar. Känns inte så fantastiskt. 

EY, då jag läste det här inlägget så kom jag på en sak: MIN FÖRSTA EGNA LÄGENHET!!!!!!!!!!! (eh ja, min och sannas då... sak samma). Jag vet ju redan vem som kommer stå för käket i huset - Maja Hård. Det trodde ni inte kan jag förstå... knappt så jag tror det, men när det kommer till att föda Sanna (inte föda som i barnafödsel utan som i mat) så är det faktiskt jag som står för den största delen. Sanna har lagat mat till mig ca 1 gång i hela mitt liv (eller de månader vi kännt varandra) och jag har lagat mat typ 200ggr.

DET trodde ni inte. Sanna kan intyga. Fast stackaren får mestadels pasta pesto, ibland festar jag till det med lite fin-vin till. Annars är basfödan bland oss pasta pesto. Inte helt ok. Sjörbjugg på den.

Inga kommentarer: