lördag 13 juni 2009

When you flow...

GODMORGON GOTT FOLK! (Märk väl vad klockan är!)

Rise&shine! Jag är på underbart humör. Vaknade med en lite guldhamster bredvid mig, eh, nej förlåt, det visade sig vara Sanna ju. Märks att jag är van att sova ensam i min stora "säng" för inatt vaknade vi av att jag helt plötsligt kastade mig över Sanna. Kändes lite olustigt för både mig och Sanna tror jag.

Sen vaknade vi och jag tittade på klockan som visade härliga 05.57! Ett tag tänkte jag nästan gå upp för att verkligen ta vara på dagen. Ett väldigt kort tag, sen somnade jag om och drömde en nice dröm. Sen vaknade jag igen vid 07.00. Sen igen vid 8 tror jag, då orkade jag inte sova mer utan målade färdigt kuvertet till mamma och pappa som jag måste lägga på posten idag. Sanna låg och snusade och kliade sig i örat medan jag låg bredvid och prasslade med mitt pennfodral och alla pennor. Haha...

Nu ska här fångas, dagen ska fångas!!! FÅNGA DAGEN! Jihoo! (okej, vet att det här är alltför mycket optimism för er som är vana vid en tonårsdeprimerad och fundersam blogg, längesen jag skrev i gåtor förresten!)

Nåväl: stan, sola, lägenhetsvisning (jag vet!!!), fest hos Alfred (sista? :/) och sen förhoppningsvis utgång på det!

Inga kommentarer: