söndag 7 juni 2009

Tjööt, tjaaat

Vilket jäkla tjat det är på mig men guuuud så tråkig helg. Såhär 23 på söndagkvällen känner jag att nu får det faktiskt ta och räcka, helt ärligt. Borde väl sova men orkar liksom inte stänga datorn, blir så tyst då, ÄNNU tystare.

Det värsta är att jag tror att jag måste följa med familjen till södra schweiz nästa helg och packa ihop deras hus för dom ska flytta. JAG måste packa, au pairen... hade varit okej om jag hade kännt mig som en del av familjen (men obviously så kom vi fram att det är jag ju verkligen inte, inte har jag velat bli det heller enligt vissa, mm... för jag kom ju bara hit för att jobba och tjäna pengar... som aupair, mm, låter ju vettigt, just nu är jag väldigt sarkastisk för de som inte kan läsa sarkasmen, aupairer som tjänar så gryyyymt mycket pengar, verkligen, därför valde jag att komma hit, precis så är det, still sarkasm) men nu är det inte ok. Jag vill hänga med tjejerna igen. Orka med mig själv!? NEJ.

Inga kommentarer: