torsdag 11 juni 2009

Thursday, torsdag, donnerstag, hur stavas franska torsdag?

Har haft en helt underbar torsdagkväll. Lyckades börja med att köpa 2 jeanskjolar och ett par jeans på rean, 67CHF för hela kittet, gryyymt bra! En svart jeanskjol och en i vanligt jeanstyg. Och ett par jeans då, som äntligen får ersätta mina "hej-spricka-mellan-benen"-jeans.

Sen mötte jag upp tjejerna som åkte hem till mig och kvällen har inneburit: yoghurt, te, choklad, pratpratprat, nagelmålning och... tja vad mer? JO, jag fick en ny bikini av Marit. En som hon inte ville ha, en vit med svarta stora prickar, älskar den! Jag som letade efter en ny bikini till helgen som kommer bjuda på mellan 26-30+ grader!!! Såååå tacksam och glad för den! TACK MARIT!

Och Marit köpte min American Apparel tajta mörkblåa klänning som jag fick av tjejerna i födelsedagspresent. Älskar den, men ack jag är så lång så den var lagom lång till precis under rumpan... härligt för pojkarna, mindre för mig kanske. Jag som har haft crush på den så länge, fasen, ibland måste man inse. Marit såg ut som en gudinna i den, shit alltså!

Sååå, vad ska jag nu köpa som födelsedagspresent? ;D

1 kommentar:

Marit sa...

Underbar du är!! Tack för att vi möttes...!!! "Svenskar?!?!"..kan nog ha varit det bästa du har sagt någonsin Maja!!! ;)