onsdag 24 juni 2009

Spindlar...

Ohoh-oh-oh! Kom på att jag måste berätta en sak. Jag är gravid. 

Haha, nedå. Men igår så skulle jag flytta min säng och gissa vad jag hittade där, VÄRLDENS STÖRSTA SPINDEL! Jag svär! Så jäkla stor och fet och äcklig. Och jag dödade den helt själv (och där blir jag dödad av Sanna... "stackars äckliga spindeläckel")!!! Hah. Inte behöver jag någon jäkla kille heller, nene, det här klarar jag själv. Fast det är ju rätt nice om Sanna eller pappa är i närheten, så slipper man göra skitjobbet själv liksom... juäck. 

Och det äckligaste är väl att den suttit och gosat bakom min säng, där jag sover förövrigt, juäck.

I Tessin försökte jag faktiskt vara en riktig småäckeldjursvän men det gick ju åt fanders. Hade två spindlar i taket i mitt rum och jag tänkte att ja, där kan dom väl få sitta, jag ska ju ändå bara sova här en natt. Pappa brukar ju säga att dom är så harmlösa (heter det så?). Så jag lät dom sitta kvar där, något jag fick ångra djupt. Vaknar mitt i natten i mina feberdrömmar och tänder ljuset, tittar såklart upp mot spindlarna för att kolla så att dom jäklarna sitter kvar där. TROR NI DET ELLER!?!?!?! En sitter kvar, EN! Den andra är spårlöst försvunnen. Jag letade igenom hela rummet och inte en enda spindel av den sorten... amen herreguuuuud. Och jag är väl inte den enda som hört att spindlar kryper in i munnen (och jag vet inte vart!) när man ligger och sover. Tydligen äter man 7 spindlar om året utan att veta det, hur nu någon har kommit fram till den siffran... skiter jag i, jag sväljer den skrönan med hull och hår. 

Fyyy. Hejdå.

Inga kommentarer: