lördag 27 juni 2009

Lördag bästa dagen...

Vaknade med den där lilla guldhamstern bredvid mig imorse. Ganska nice, tills jag märkte att jag låg med rumpan på sängkanten och Sanna hade ca 50cm plats till vänster om sig. Gött...

Nu ska vi göra iordning oss och jag ska väl ta och fixa lite frukost och vädret suger. SKITVÄDER. Det skulle ju bli sol och fucking asvarmt, nu är det moln, regn och askallt. Jag är bitter.

Madde åker hem idag så vi ska följa henne till flygplatsen och säga hejdå, känns jävligt tungt. Ska jag behöva bli lämnad ENSAM med den där Sanna? Inte helt ok liksom. Tjejer, hur tänkte ni då? Det blir ju ofta så himla jobbig och spänd stämning mellan mig och Sanna när vi är ensamma med varandra. Det är så svårt att hitta på något att säga... sarkasm på hög nivå. Puss

Inga kommentarer: