måndag 8 juni 2009

Kaffehög.

Tredje koppen kaffe idag. Börjar känna mig på topp. Slutar förhoppningsvis 18.00 idag. Sen ut på stan och åtminstone möta Amanda och Madde. Skönt att se dom igen!

Mina jeans är typ 2 strl för stora... eller 3 om man ska vara petnoga. Dom har alltid varit lite stora, men nu ser jag ut som väääärsta mannen yao (måste utläsas med förortsdialekt). Men än ska vi inte ropa hej. Men det är en bra anledning till nya jeans OCH största anledningen borde väl vara att mina mörkblåa everyday jeans har ett hål i rumpan som tar sig från ena sida på låret till mitten mellan mina ben, väldigt stort hål, väldigt ocharmigt hål, väldigt ett-hål-som-gör-att-jag-inte-kan-gå-i-trappor-med-folk-bakom-mig-hål. Jag måste ha nya mörklblåa byxor. Spend the money, spend the money.

Det värker i benet. Men jag måste bara påpeka att inflammationen i benhinnan (-orna) är nog påväg att lägga sig (okej nu ska vi inte ropa hej här). Men varje gång jag råkar springa med än ett steg så värker det igen, men jag har inte konstant värk längre, YEAHY!!

Inga kommentarer: