söndag 7 juni 2009

Den nya tröjan.

Hum. Försökte ta en bra bild på min nya tröja som jag köpte igår men det gick ju (till synes) inte sådär jätte överväldigande bra. Sen skulle jag göra en shysst sailor-pose, det gick ju heller inte jättebra, liggandes. Älskar tröjan i alla fall. Har stekt runt i den och min beiga zara-väst idag, samt jeans och svarta ballerina.

Är fortfarande ensam. Ensam och åter ensam. Gick lite i affärerna nere på Hauptbahnhof och sen gick jag runt lite i stan. Gick till en av parkerna och la mig där och läste Elle. Sen gick jag till Starbucks och tog en Cappucino och drog upp datorn och skrev klart och finslipade mitt CV på engelska samt ett slags brev. Jösses amalia.

Och så som jag hade förutspått, jag kände mig inte alls som "en cool, mystisk brud som sitter själv" (direkt citat från Sanna) när jag satt ensam i parken. Snarare väldigt missplacerad och uttittad. Obekväm. Och ingen bikini trots att solen helt plötsligt sken och livet lekte.

Funderar på om jag ska äta något kanske...

(och ja, tröjan är randig, som 65% av alla mina toppar, jag är en parodi på mig själv)

Inga kommentarer: