lördag 30 maj 2009

What is love? Baby don't hurt me...




Min nya kärlek. Ren, okomplicerad helt underbar kärlek. Så vacker. Så skön. Så jäkla snygg att jag får lite ont i hjärtat varje gång jag tittar ner på den. Den är helt underbar. Zara såklart. Älskar den. Jag kommer bo i den hela sommaren, hela vintern, resten av mitt liv. Fast puffärmarna?! PUFFÄRMAR; jag Maja Hård med puffärmar... nej det är inte min grej, men eftersom resten är så vackert så skiter jag i dom.

Köpte den igår. Hade den igår på Indochine tillsammans med lacktightsen som jag har på bilderna och högklackat. Kan berätta hur "rolig" (alltså det var ju kul och så på klubben, men jissses lord efteråt, spännande historia för er att höra!) min natt har varit och hur jag bara har sovit två timmar! Men det tar jag imorn, har inte tid nu.

Men visst är den vacker och nu ser ni lite bättre hur bra mitt hår blev! Niiice.

Inga kommentarer: