tisdag 12 maj 2009

Tisdagstankar

Som om att åka på en motorväg och det är några uppförsbackar och nedförsbackar och helt plötsligt tar vägen slut, ett absolut slut...

Och jag har så många tankar som rör dig, varje dag, jag dödar mig själv med tankar... SÅÅÅ därför bestämde jag mig för att hetsspringa mig till döds! TADAAA!!!! Höll på att avlida av allt jag tänker på, alla tankar som maler och maler och maler i mitt huvud, förstör mitt humör, Så,  i söndags började stora hetsen, viljan att få någon slags vila i huvudet. Sååå jag gick ut mellan 23-00 på kvällen (efter att ha umgåtts med Sanna hela kvällen och försökt få rätsida på några tankar, druckit lite kaffe och fått världens spratt i kroppen) och sprang och sprang och sprang i en timme, utan stopp. Jag kände blodsmak för första gången i mitt liv och mådde illa, men guuud så skönt det var och huvudet var så renat efter den turen. Varför sprang jag mig inte till ett MVG när jag gick i skolan?! Tydligen så har jag ju det i mig... obviously. Ni skulle ha sett mig, så galet stor skillnad mot mitt lunkande på idrotten i skolan.

Och sen var jag tvungen att städa huvudet i måndags med... en timmes kutande igen... så skönt. Helt galet skönt. Känslan av att ha ett huvud utan tankar som maler sönder mig gör att jag kommer bli beroende. Jag har hittat något som rensar mig, my choice of drug. Äntligen, nu vet jag hur jag får stopp, ett tag åtminstone, sen när en ny dag börjar kommer allt igen. Jag är ju så ensam under dagarna... vad kan jag göra liksom!? Jag har mig själv att umgås med, blir en hel del bollande av tankar - MED MIG SJÄLV. Psyket nästa.

På tal om droger - jag vet inte hur många människor som tydligen röker på här i zürich, ska man tro statistiken av självupplevelser (alltså inte jag själv som har rökt på) så... ALLA. Killar som tömmer cigaretter på dansgolvet och sen fyller med gräs (ja, helt ärligt och sen kommer vakten fram till honom, några ord utbyts och garv på det, sen? INGET MER. Som om det vore helt normalt)....

1 kommentar:

Jelena sa...

jag förstår dig precis!!!känner samma här...så mkt tankar. o de me droger...haha du skulle se här..att ta kokain är typ lika vanligt som att ta en öl här. de e fan sjukt hur mkt det finns.
saknar dig.xxx