tisdag 26 maj 2009

Svammel, mummel, dravel

Tomt, ekande tomt. Nu har jag kommit på varför jag inte kan jobba här mer. Det är så ensamt. Jag går omkring, plockar med lite saker, kommer på mig själv med att bara sitta och stirra. Som en psykpatient, det är ett under att jag inte blivit knäppare än så av det här... 

Det är tydligen 19+ och sol i leksand, inte illa. Själv har vi enligt datorn 23+ ute... men det var 25 på vår termometer. Jaja. Nu ska jag återgå till min ensamhet. Kanske tänka lite mer EFTERSOM JAG ALDRIG ANNARS TÄNKER PÅ ALLTING!!!! Det jag försöker säga är att jag är sarkastisk och visst tänker på aboslut allting och ingenting, samtidigt. Jag blir tokig. Jag skulle kunna få mig själv inlagd på psyket... 

Jaja, sluta tjata om min ensamhet. Tänker jag tillbaka på min födelsedag blir jag alldeles varm i hjärtat, finare födelsedag får man leta länge efter... fasen va fint det var... har jag berättat om den?

Inga kommentarer: