fredag 15 maj 2009

Snack

Mamma oroade sig över att jag hade hjärtesorg. Jag? Hjärtesorg, haha... aha..ah..h..a... nej. Det är inte hjärtsorg, bara massa fritid för min otillfredställda hjärna. Den blir inte så aktiverad som den borde om man säger så = för mycket tid över till ovettiga saker, som att tänka på dåliga saker som man blir ledsen av. Meeeeen jag tar mig alltid tillbaka. TADAAAA HÄR ÄR JAG!

Inte ska man vara på dåligt humör nu inte, neeeej, det är ju födelsedag och kalas ikväll! Kanelbullskalas minsann!

Eller hjärtesorg? Hum... nej... njea... neeeejdå... fint minne sorg i sinne - eh, som jag brukar säga (not).

Nu har jag kommit igång igen. Dags att städa till partymusik och få upp stämningen här, just nu känner man ju nästan begravningsvibbar på den här bloggen.

Förresten, jag och Sanna funderar på att stanna. HAHA DET RIMMADE!!!!!! Gött. Någon som har ett jobb till övers i zürich?!

Inga kommentarer: