måndag 25 maj 2009

Skitfult väder och svinkallt... NOOOT

30+ ute... IGEN... inte för att jag klagar... men det räcker med 25+!

Mamma och pappa åkte hem i morse! Jag halvsov nog när jag sa hejdå... och så var det bara att pallra sig upp igen i morse och börja jobba igen, efter så många bortskämda dagar med mamma och pappa. GOOOD MAT, trevligt sällskap, utflykter, picnicar typ varje dag, promenader (ja med min benhinna... underbart) och så tappade vi nästan bort oss på Uetliberg, mamma fick panik och jag bara skrattade. Underbart det med.

Yes, livet lekte men nu är det hårda tag igen. Och dessutom har jag ju fått för mig att jag ska stanna i zürich, helt galet mycket jobb med det. Måste hitta JOBB, lägenhet, bli medborgare, osvosvosv. Dags för Maja Hård att bli vuxen... och det väljer jag att bli i ett annat land. Inte normalt, men det har jag väl aldrig varit heller.

Nu ska jag ut på balkongen och sopa, I BIKINI SÅKLART! Måste passa på att bränna på lite liksom. Puss

Inga kommentarer: