torsdag 7 maj 2009

Long time, no see

När vädret är dåligt är jag dålig. Jag är dålig på att blogga, jag är på dåligt humör, allt är dåligt. Livet suger och jag är beredd att kasta mig överbord. Nu skiner solen och det var 24 grader ute idag, eller solen skiner naturligtvis inte nu men tidigare idag.

Imorgon är det nästan helg också, ledig fredag kväll men jobbar tyvärr lördagkväll. Men då får man göra det bästa av fredagen.

Tänkte börja förbereda mig inför att vara barbent imorn - mina ben ser just nu ut som något man grävt upp på bakgården, läskig syn. Lite brun är jag åtminstone så det känns ok.

Håller på och letar hysteriskt efter en bedårande klänning till min födelsedag. Än så länge har jag hittat en kjol på GinaTricots hemsida som är underbar, men jag är så sugen på klänning. Någon som är söt men ändå funkar att klubba i.

Jag har det underbart i zürich och längtar inte alls hem, fortfarande. Har sån otrolig ångest över att återvända till Leksand!!! Men jag stannar nog inte länge skulle jag tro. Har åtminstone sökt till 12 små kurser i höst! Får se om det blir något utav det, annars? No idea. Bort, bort, bort, bort. Kanske flytta runt lite... leva på min kropp :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman lilla!
Stanna, då kan jag även få lite nytta av dig ; )

Eftersom att du inte är så aktiv i dina mail som du inte orka läsa så ville jag berätta för dig att i sommar får ni komma till Strömstad, (typ norge) och hälsa på mig, för nu flyttar jag : D

Puss