fredag 29 maj 2009

Allmänt dravel

Jag kom på en rolig sak. Jag hatar att läsa bloggar utan mycket bilder... snacka att inte leva som man lär, har jag någonsin bilder liksom!? Mmm, när jag känner att jag behöver visa upp mig själv lite då och då, men annars? Några vettiga bilder? Har vi sett några? Nix. Jag tror jag ska ändra på det framöver. Skämmes tamefan... och så lovar jag att jag ska sluta göra så många tre-punkter efter varje mening... haha... helt ärligt det är ett sjukt beteende, tre-punkter är inte ens godkännt att använda i en text, inte enligt svenska regler... regler? Aja.

Ikväll kanske det blir Indochine (hej 30CHF) och tanzen... annars? Vet ej. Blev uppringd igår vid halv elva tiden och tillfrågad om en spontan utgång... (SLUTA MED PUNKTERNA FÖR GUDS SKULL KVINNA!!!) haha, men tyvärr var jag barnvakt.

Förresten, på tal om partaj, mina födelsedagsballonger som mamma och pappa hängde upp i taket (gud vad glad jag blev) hänger fortfarande där och dinglar. Jag är fruktansvärt seg när det kommer till att städa undan temporära grejer, där ingår också resväskan efter att man varit ute och rest. Det tar minst 2 veckor innan jag ens börjat öppna resväskan.

Inga kommentarer: