fredag 3 april 2009

Uppskruvad inför fredagen!

Det är ganska humoristiskt över hur lite tid över till spontana saker jag har. Helgerna är nämligen redan planerade (nu försöker jag inte låta viktig eller så) på måndagarna och sen är det försent för andra att klämma sig in. Lite synd kom jag att tänka just nu...

Men ikväll är det middag ute med tjejerna och sedan hemmafest hos Cesar, som sagt han vet ni inte vem det är ändå fortsätter jag att tjata. Nåväl (det ordet har börjat användas alltför ofta)... snart slutar jag jobbet och ska göra iordning mig. Bytte förresten kavajen jag köpte häromdagen till en helt annan. Den första var nämligen för stor och satt konstigt. Köpte en lite mindre och annan modell, lite roligare. Sen råkade jag köpa två likadana linnen på Zara också... men i olika färger naturligtvis! Men det är svårt att hitta snygga linnen tycker jag, jag hatar nämligen när något sitter tajt upptill (om det inte är en tajt fodralklänning konstigt nog) och de här två satt perfekt!

Nu börjar helgen... eh, snart... guuuuud så skönt. Fast jag har hunden i helgen, lite mindre skönt, men promenader i det här vädret?! Kein problem!

Inga kommentarer: