onsdag 29 april 2009

Mummel och svammel

Jag raderade förresten alla mail, förrutom tre-fyra stycken. Jag insåg att jag ändå inte skulle läsa igenom något som tjejerna tjötat om i två veckor utan mig närvarande, hur viktigt kunde det vara liksom ;D

Nåväl. Det regnar och är skit i zürich. Jag har en fruktansvärd hosta och någon slags pollenallergi. Och så snackar alla om den där jäkla svinsjukan, kul. Fyfasen vad tråkig jag är. Förlåt. Jag tappade bort mig i Tessin. Verkligen, jag gjorde det, hjärtat är förvirrat, kroppen är inte i sitt forna skick, huvudet... tja, har det någonsin varit där det ska? Nej.

Jag ser inte ens fram emot helgen. Något stämmer inte. Något känns fel. Jag tror min magkänsla försöker säga mig något, om jag bara kunde lista ut vad. Men ni vet när man har den där känslan att något inte stämmer, något är inte bra, sån känsla har jag. Det är läskigt, speciellt när man inte kan sätta fingret på vad det är så man vet vad man ska akta sig för. Svinsjukan kanske. 

Inga kommentarer: