fredag 10 april 2009

Kvällskvisten

Vi åker på söndag. Till Tessin. Spännande...?

Har precis kommit hem från solariet. Jag skäms nästan över att jag går dit, är det inte väldigt tabu? Att gå och lägga sig mellan två plattor och stekas...? Jag känner mig fräschare i alla fall och det gör att jag mår bättre så är det det som behövs så... ja vad gör man inte.

Något som inte är så spännande är att vara ensam i zürich. Gick och satte mig vid ETH (universitetet) idag vid fem-tiden och läste en bok som jag fått låna av Amanda, på engelska. Twilight, den går tydligen på bio nu, eller gjorde. Jag har verkligen ingen koll... 

Imorgon: Packa, städa, shoppa (öhh nej, eh alltså, mamma jag kan förklara! Jag tog ju som sagt inte med ett endaste sommarplagg när jag åkte hit, inte var jag smart nog att ta med det när jag åkte hem hit igen ifrån sverige i julas heller, nepp så jag måste åtminstone köpa ett par shorts eller så), kanske sola och ha det skönt också...

Jag mår så fruktansvärt illa, känns som om jag har vräkt i mig mat hela dagen. Trots att jag bara ätit en brakfrukost och okej middag...

Inga kommentarer: