lördag 11 april 2009

Det går jäääääättebra det här... eh...

Okej, nu ligger det en (eh fem) högar på min "säng" (ja, där är det obligatoriskt med "-såna tecken, man vet nämligen inte om man kan kalla det för säng rakt ut, man vet liksom inte alls vad man ska säga) med kläder och dylikt. Jag vill påstå att det är ganska höga högar jag har lyckats få till. Hur mycket kläder är det okej att ta med sig liksom? Man vet ju aldrig vad som händer, förra gången blev det bröllopsbrunch helt ur det blå... det kan börja regna, bli kallt, vara jättevarmt, bli en utflykt, vandring, shopping, ingen som vet... så vad sjutton ska jag ha med mig!?!?!? Därav de stora högarna på min säng (trots det så är det skrämmande mycket kläder kvar i garderoben, NÄR fick jag såhär mycket kläder nere i zürich?! OCH till den största frågan: HUR SJUTTON ska jag få hem allting!? Herreguuuud... tur att mamma och pappa kommer hit en sväng till min födelsedag - hejdå alla vinterkläder (MINST) och några skor... jag har tänkt ut det här noga. Mamma och pappa får ju ta med sig 40kg tillsammans, och om de då bara packar 5kg i resväskorna (ja, tillsammans 5kg naturligtvis!) så har jag ju - TADDAAAA - heeela 35 kg att bylsa ner i deras väskor!

Bra där...

Nu kanske jag ska sätta igång på allvar här... men det är ju sååå sjuuuukt tråkigt. Jag har dessutom ingenting att packa mina saker i, antingen en baoutastor resväska (den som kan fyllas med minst tre dvärgar) eller en minipini tygväska... kassar kanske?! Glamouröst där... oh på tal om glamouröst, måste komma ihåg nya cosmopolitan.

Inga kommentarer: