tisdag 24 mars 2009

Trött och svammlig (era stackare)

Pratade med mamma o pappa nyss. Och de undrade om jag hade lagt upp några nyheter från min intressanta värld. Nix. Inte på senaste halvtimmen ungefär. Jag tänkte först ta ett foto på mina mutantiska svarta ringar under ögonen och sen kommentera bilden i några meningar eller en roman. Men eftersom jag inte är så ytlig (Hrm, humph, fnyyyys, hrm) skippar jag den delen och kommenterar således mina påsar under ögonen utan bild. Jag har mutantiska svarta ringar och två mjölpåsar (svarta) under ögonen. Jag är trött. Nu ska jag sova. Utan att ha städat rummet. Trots att dammkottarna dansar vals på mitt vita stengolv. Trots det, skippar jag städningen ikväll och försöker istället få min så kallade skönhetssömn... eh... skönhet och skönhet - vettefan - men sömn ska jag ha. Undrar hur det känns att vakna upp UTVILAD. Går det? Undrar om jag får känna på det imorn. Borde städa. Ångest. Nej, skippa. Sov.

(Haha kommentar angående rubriken: rättstavningsprogrammet gillade inte ordet "svammlig" utan ville byta ut det mot "svampig"... HAHAHAHA, "trött och svampig"... gött)

/maja - trött och svampig

Inga kommentarer: