tisdag 17 mars 2009

Senaste nytt

Har inte sovit på flera timmar. Det är inte kul att sova med feber, jag drömmer o tänker på helt sjuka saker... inget är som det ska... har tagit en ipren i alla fall så febern tror jag börjar gå ner igen. Den var nämligen uppe i 40 ikväll/inatt igen. Jag som trodde att jag var på bättringsväg bara för att jag tidigare idag tog en ipren o febern började gå ner. Snacka om att ta ut segern i förskott.

Känner mig verkligen blödig nu. Saknar. Känner mig ångesfylld bara för att jag inte kan jobba och det känns som att jag förstör en massa. Imorn måste jag nog också upp o laga mat åt barnen vid lunch. Yeah. Jag som nästan svimmar påväg till toaletten. Jaja, några ipren på det så ska det nog gå. Tips på en lunch som tar högst fem minuter att göra?

Borde kanske prova att sova igen.

Inga kommentarer: