onsdag 10 december 2008

Uppdatering

Hejhejhallå. Jag förstår om ni saknar mig, det gör jag med. Men det är så otroligt fullt upp hela tiden och när jag väl sätter mig framför datorn så bara orkar jag inte.

Ikväll har vi varit hemma hos Madde och gjort middag tillsammans - jag, Madde och Amanda och Marit. Supermys som vanligt. Och vi firade att Amanda kommer stanna efter jul här i zurich. Tanken var från början att hon skulle åka hem nu till jul och sen plugga i argentina eller liknande. Men nu hade hon en liten överraskning - HON STANNAR! Jag blev så glad att jag började gråta. Jag måste sluta med mina humörsvängningar. Det börjar bli läskigt. Vet verkligen inte vad som pågår med min kropp. Ena timmen kan jag nästan gråta för att jag absolut vill åka hem och det här suger - andra timmen är livet frid och fröjd och jag skulle inte kunna tänka mig att åka någonstans. Fan. Det tär faktiskt på en dom här svängningarna.

På lördag ska vi gå Lucia (vi från svenska kyrkan) på Ikea x2. Det lär ju bli spännande med tanke på att jag inte kan låtarna vi ska sjunga. Gut. Och efter det blir det troligtvis utgång på kvällen.

Inga kommentarer: