fredag 21 november 2008

Tre bilder :)

Det här är jag när jag ser smart ut, het. Jag lånade Amandas glasögon... borde köpa mig ett par faktiskt.
Det här är mammas stickade sjal och min nya läderjacka... matchiematchie. Bilden råkade bli mest på mig och inte huvudämnet: jackan, jag är lite narcisstisk av mig.
Okej, det här kortet är roligast av alla. Bilden är först och främst på Luna, och nej, hon brukar inte vara sådär vit på vänstra kroppssidan... Igår när jag var ute och gick med Luna gick vi förbi ett nymålat hus, inte visste väl jag att muren också var nymålad. Jag tittar ner på Luna och vad får jag se? En nöjd, nymålad hund, vit på hela vänstra sidan... haha, jag får mig ofta goda skratt när Luna är med... nä, det här var faktiskt riktigt kul... klockrent.

1 kommentar:

GreatLakesDon sa...

Maja,


Glasögonen ser bra ut med att "långa blonda hår". Som för länge och Blonde, och jag är inte säker på hur långe du är? eller hur gammal du är för den delen 30'ish? Som vanligt som du har lagt upp en del nya och riktigt bra bilder, eller kanske du bara ta stora bilder. Im bara sitter här och lyssnar på "Vad är din hemlighet" av Nada Surf i kallt väder i norra USA och försöker hålla värmen. Så tänkte att jag skulle släppa du en notering. Gärna kontakta mig. Ha en bra dag!

(Som vanligt översatt av Google Translate, så ledsen om det is'nt perfekt)


GreatLakes Don