onsdag 26 november 2008

Schweiz

Ojojoj. Saker börjar röra på sig här i schweiz. I lördags firade vi Amanda som fyllde 19 år. Det var den roligaste natten här i zürich, jag dansade tills benen värkte... på kaufleuten. Grym musik och grymt sällskap. Jag har haft otrolig tur och träffat hur mycket kul folk som helst...

Och nu på lördag är det Polyball här i zürich, har hört att det ska vara den största balen i europa. Ska bli skitkul att gå. Jag har redan min klänning påväg, mamma skickade den till Amandas mamma i stockholm för hon kommer hit till zürich på torsdag, imorn alltså... görbra. Lördagen börjar med att vi fixar oss hos Madde och sen blir det förmingel med goda saker och sen blir det bal, couldn't be better.

Ikväll är jag barnvakt. Yeah. Fast bara åt Eric, som är typ sjuk.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅh då får du vara snyggast igen i din underbara klänning!